De Studentenraad wenst jou een zonnige zomer! ❤️

Verkiezingen Studentenraad Faculteit Recht en Criminologie

het DB van StuReC 08 April 2021

Beste medestudenten aan de Faculteit Recht en Criminologie,

Wat vliegt de tijd toch, het is reeds april. Dat wil zeggen dat we al reikhalzend mogen uitkijken naar de verkiezingen van het dagelijks bestuur van de Studentenraad voor Rechten en Criminologie (StuReC). Omcirkel daarom alvast de dag van de verkiezingen, donderdag 6 mei 2021, met extra fluo in je agenda! We doen een warme oproep aan iedereen om te komen stemmen.

Ben je begaan met de leefwereld van de studenten Rechten en Criminologie en wil je graag daadwerkelijk je steentje bijdragen in de werking van onze faculteit? Twijfel niet langer en stel je kandidaat om lid van het dagelijks bestuur van de StuReC te worden.

Kies uit onderstaande functies (voor meer uitleg zie: https://tinyurl.com/3trmmpbv) het profiel dat het beste bij je aansluit en mail je kandidatuurstelling + een enthousiaste motivatie in bijlage naar yordi.roskam@ugent.be. Dit ten laatste op zondag 2 mei 2021.

We zoeken een:

(Note: alle functies zijn cumuleerbaar, behalve deze van voorzitter en vicevoorzitter)

Een kandidatuur instellen kan, als...

Wat we jou hebben te bieden:

Bij verdere vragen over de verkiezingsprocedure, kan je steeds onze statuten op de StuReC-site grondig nalezen. We hopen alvast heel wat geëngageerde kandidaturen te mogen ontvangen, zodat we samen volgend academiejaar er terug met volle kracht een lap op kunnen geven!

Tot dan,

Het dagelijks bestuur StuReC

Recent nieuws

Eerste Algemene Vergadering - 2 oktober 2023

18 September 2023

StuReC zoekt geëngageerde studenten voor het bestuur!

04 April 2023

Infomoment (27/3): StuReC zkt. geëngageerde studenten