het DB van StuReC 18 September 2023

We nodigen jullie graag uit voor de eerste algemene vergadering van StuReC. Deze zal doorgaan op maandag 2 oktober om 19u in lokaal 7.1 (Pleitlokaal)

Volgende punten staan op de agenda: - Goedkeuring verslag laatste AV 2022-2023 - Verwelkoming van de StuVers en -voorstelling van het dagelijks bestuur - Voorstelling en verkiezing FR-StuVers (StuVers die zullen zetelen in de Faculteitsraad) - Voorstelling GSR (Gentse Studentenraad) - Bespreking WeCare - Verkiezingen dagelijks bestuur. De kandidaturen kan je hier lezen. Deze map zal nog verdere updates krijgen in de loop van deze week. - Varia

Wil je mee in het bestuur van StuReC stappen? Dat kan nog steeds door je gekozen functie en motivatiebrief te sturen naar sturec@ugent.be voor 1 oktober, 23u59! De functies van secretaris, communicatieverantwoordelijke, eventverantwoordelijke, financieel verantwoordelijke en medewerker staan nog open! Meer info over de functies kan je hier vinden. Ook studenten die dit jaar graag een StuVer-rol willen opnemen, kunnen nog steeds deze google form invullen (meer info: zie de vorige aankondiging).

Indien er studenten zijn die graag inhoudelijke punten willen aanbrengen op de AV: gelieve deze door te sturen via mail naar sturec@ugent.be.

En zoals altijd: je mag ons contacteren bij bezorgdheden, vragen of andere zaken! Hopelijk verwelkomen wij jullie allemaal op de AV van maandag 2 oktober 2023. Tot dan?

Groetjes, Het Dagelijks Bestuur van StuReC