De Studentenraad wenst jou een zonnige zomer! ❤️

Lancering van het anoniem StuReC-Formulier!

het DB van StuReC 10 December 2021

Wij lanceren vanuit het Dagelijks Bestuur van StuReC een Formulier via hetwelk jullie ons - anoniem indien gewenst - rechtstreeks kunnen bereiken met vragen, opmerkingen, ideeën, kritieken of verbeteringen i.v.m. het "facultaire leven". Dit kan betrekking hebben op het onderwijsaanbod of de kwaliteit daarvan, examens en werkdruk, stages, bachelor- en masterproeven, duurzaamheid, mentaal welzijn, internationale ervaringen, diversiteit, veiligheidsmaatregelen op de Faculteit, studieplekken in de bibliotheek (en nog zoveel meer!). Wat zijn jouw bekommernissen? Wat had jij graag anders gezien op de Faculteit? Wat is jouw visie op het onderwijs? Zit je met iets? Laat het ons weten!

Het StuReC-Formulier vind je hier.

Neem een kijkje op het tabblad Contact indien je ons liever via de "gekende kanalen" bereikt (Instagram @sturecugent, Facebook StuReC UGent, Discord StuReC UGent, e-mailadres sturec@ugent.be).

Wij wensen jullie een fijn en veilig eindejaar toe, en hopen dat jullie een vruchtbare blok- en examenperiode tegemoet gaan!

Recent nieuws

Eerste Algemene Vergadering - 2 oktober 2023

18 September 2023

StuReC zoekt geëngageerde studenten voor het bestuur!

04 April 2023

Infomoment (27/3): StuReC zkt. geëngageerde studenten