Blok@StuReC

het DB van StuReC 20 December 2021

Samen online studeren en pauzeren? Wat "peer pressure" nodig om de blok- en examenperiode vol te houden? -> Bij StuReC organiseren wij - voor het tweede jaar op rij - een open online studieplatform op onze Discord-server tot en met vrijdag 4 februari 2022, onder de noemer “Blok@StuReC”! Je kan er studeren met medestudenten in één van de studieruimtes (met webcam maar zonder geluid; zet dus zeker je microfoon, notificaties en systeemgeluiden af). Er is een pauzeruimte (met webcam en geluid) om even uit te rusten en een babbeltje te slaan met (on)bekende medestudenten. Gebruik één van onze tekstkanalen om vragen te stellen aan medestudenten, om samen problemen te bespreken, … Kom gezellig samen studeren en geef ons gerust een seintje in geval van problemen.

Je kan ook blokken op verschillende publieke locaties:

Aarzel niet om ons te contacteren bij bezorgdheden, vragen of andere zaken (via Instagram, Facebook Messenger, Discord, e-mail of via het nieuwe, anonieme StuReC-Formulier).