Conversations with a professor

het DB van StuReC 08 March 2022

De Studentenraad (StuReC) organiseert op maandag 28 maart 2022 om 19u30 in Lokaal 5.3 "Conversations with a professor"! De bedoeling van dit (in)formeel event is om de band tussen lesgevers en studenten te versterken en aan te tonen dat de drempel om proffen aan te spreken eigenlijk niet zo hoog is/hoeft te zijn. Proffen Tison (= decaan), Baeck, Vander Beken, Colman, Moonen en De Coensel vormen het panel van lesgevers.

Via dit formulier kunnen jullie (1) aanduiden of jullie al dan niet aanwezig zullen zijn [je bent ook nog welkom zonder inschrijving], (2) vragen / onderwerpen inzenden waarop jullie graag een antwoord zouden krijgen van het lesgeverspanel en (3) aangeven of jullie deze vraag graag zelf willen stellen of niet.

Uitkijkend naar een toffe en gezellige avond.

Groetjes van het Dagelijks Bestuur van StuReC