De Studentenraad wenst jou een zonnige zomer! ❤️

Wil jij meewerken aan een betere faculteit? Kom dan naar de 6e AV!

het DB van StuReC 18 April 2022

Beste medestudenten,

Wij nodigen jullie graag uit voor Algemene Vergadering van StuReC. Deze vindt plaats op maandag 25 april 2022 om 19u, en verloopt hybride: je kan in persoon deelnemen (in de filmzaal, Paddenhoek) of je kan online meevolgen (dit is de Teams link).

Op de agenda van deze AV staat het volgende: - Goedkeuren statutenwijziging - StuVer-verkiezingen - Oproep kandidaten DB-verkiezingen en FR-coöptatie - Discussie omtrent studenten-engagementen - Duurzaamheid op onze faculteit - Doorstroom StuVers - Varia

Indien er studenten zijn die graag andere inhoudelijke punten willen aanbrengen op de AV: gelieve deze door te sturen via mail naar sturec@ugent.be.

En zoals altijd: je mag ons contacteren bij bezorgdheden, vragen of andere zaken!

Hopelijk verwelkomen wij jullie allemaal op de AV van maandag 25 april 2022. Tot dan?

Warme groeten,

Het Dagelijks Bestuur van StuReC

Recent nieuws

Eerste Algemene Vergadering - 2 oktober 2023

18 September 2023

StuReC zoekt geëngageerde studenten voor het bestuur!

04 April 2023

Infomoment (27/3): StuReC zkt. geëngageerde studenten