De Studentenraad wenst jou een zonnige zomer! ❤️

Lancering van het Welzijnstabblad.

het DB van StuReC 27 May 2022

40% van de studenten heeft tijdens het voorgaande academiejaar psychologische problemen ervaren, waaronder paniekaanvallen, depressies of angststoornissen. Dit concludeert recent onderzoek van de Vlaamse Vereniging van Studenten.

Tijdens deze Mental Health Awareness Month willen wij een steentje bijdragen door op onze website een handig niet-exhaustief overzicht te plaatsen van enkele welzijnsinitiatieven die openstaan voor studenten in Gent, zoals Start To Talk en Wel in je vel. Het “Welzijnstabblad” kan je vinden op sturec.ugent.be/welzijn.

Onthoud vooral dat je voor élke kwestie - hoe 'klein' of onschuldig ze ook lijkt - wel ergens terecht kan, en dat je dan ook altijd welkom bent bij de Studentenraad!

Recent nieuws

Eerste Algemene Vergadering - 2 oktober 2023

18 September 2023

StuReC zoekt geëngageerde studenten voor het bestuur!

04 April 2023

Infomoment (27/3): StuReC zkt. geëngageerde studenten