Kom naar onze Algemene Vergadering!

het DB van StuReC 05 October 2022

Beste medestudenten,

Wij nodigen jullie graag uit voor de eerste Algemene Vergadering van StuReC. Deze vindt plaats op maandag 10 oktober 2022 om 19u, in lokaal 5.2, Paddenhoek.

Volgende punten staan op de agenda:

1. Goedkeuring van het laatste verslag van AJ 2021-22
  2. Verwelkoming van Studenten en stuvers
  3. Introductie tot het stuverschap
  4. Start van het academiejaar & Lesopnames
  5. Coöptatie FR-StuVers: Volgende studenten zijn kandidaat: Rani Nica, Evelyn Bogaert, Stien Van den Broeck, Rania el Mard, Floris Coenders en Bert Vercaemst.
  6. Verkiezingen bestuur: de kandidaturen kan je hier lezen.
  7. Varia

Wil je mee in het bestuur van StuReC stappen? Dat kan nog steeds door je gekozen functie en motivatiebrief te sturen naar sturec@ugent.be voor 7 oktober, 19u! De functies van vice-voorzitter criminologie, secretaris, communicatieverantwoordelijke, eventverantwoordelijke en medewerker staan nog open! Hier vind je meer info over de functies.

Indien er studenten zijn die graag inhoudelijke punten willen aanbrengen op de AV: gelieve deze door te sturen via mail naar sturec@ugent.be.

En zoals altijd: je mag ons contacteren bij bezorgdheden, vragen of andere zaken!

Hopelijk verwelkomen wij jullie allemaal op de AV van maandag 10 oktober 2022. Tot dan?

Groetjes, Het Dagelijks Bestuur van StuReC