Kom jij ook eens langs bij jouw Studentenraad?

het DB van StuReC 21 October 2022

In case you missed it: StuReC is recent verhuisd naar een nieuw, toegankelijk lokaal op Campus Aula (Universiteitstraat 4, Ingang 7). Ons lokaaltje vind je tussen Leslokaal 7.1 (Pleitlokaal) en Leslokaal 8.1 (Multimedialokaal). Je komt binnen door de grote witte deuren aan de binnentuin. Hier vind je een routekaartje. Foto’s en video’s vind je op ons Instagram-account: @sturecugent.

Kom ons zeker eens bezoeken om jouw vragen of bezorgdheden te delen. Wij proberen je steeds te helpen of door te verwijzen naar de juiste persoon. Je mag altijd eens komen aankloppen om te kijken of we er zijn, maar we zijn er sowieso tijdens onze permanentie-uren! Deze starten op maandag 24 oktober. Tijdens de lesweken van het eerste semester zijn dit maandag (11u-14u), woensdag (11u-14u) en vrijdag (11u-14u). Er is géén permanentie op woensdag 2 november, vrijdag 4 november, vrijdag 11 november en vrijdag 16 december 2022. Als je liever langskomt op een ander moment (bijvoorbeeld buiten de permanentie-uren), dan stuur je ons gewoon een mailtje of berichtje en spreken we wel iets af.

Onthoud dat de Studentenraad er is voor én door studenten. Je kan ons ook altijd online contacteren via sturec.ugent.be/contact.