De Studentenraad wenst jou een zonnige zomer! ❤️

Kom naar de Algemene Vergadering (mét croque-monsieurs)!

het DB van StuReC 02 November 2022

Beste medestudenten,

Wij nodigen jullie graag uit voor de tweede Algemene Vergadering van StuReC. Deze vindt plaats op maandag 7 november 2022 om 19u in Leslokaal 8.1 (Multimedialokaal) op Campus Aula. Hier vind je ons Facebook-event en hier het verslag van de vorige AV.

We hebben het onder meer over de beruchte SIMON-test en de toekomst van het onderwijs; wij gaan namelijk in gesprek over “Blend@UGent”. Meer info over dit onderwijsconcept vind je op deze website. Wil jij graag bepaalde bezorgdheden/vragen/ideeën als agendapunt toevoegen? Stuur ze dan naar ons door via sturec.ugent.be/contact.

Wij voorzien croque-monsieurs voor jullie! Om een zicht te krijgen op het aantal te vullen magen, vragen wij jou om voor maandag 7 november (12u) dit formulier in te vullen. Maar niet getreurd: je bent ook welkom (en je krijgt ook zeker croques) indien je het formulier bent vergeten invullen.

Wil je meestappen in het bestuur van StuReC, of wil je graag stuver zijn dit academiejaar? Vul dan voor vrijdag 4 november 2022 om 19u dit formulier in.

Geniet zeker van de mooie, zonnige herfstdagen. Je mag ons zoals altijd contacteren bij bezorgdheden, vragen of andere zaken (sturec.ugent.be/contact)! Hopelijk verwelkomen wij jullie allemaal op de AV van maandag 7 november. Tot dan?

Warme groeten,

StuReC

P.S.: Sinds afgelopen maandag, 31 oktober, is het samenvattingendeelplatform “Studium” beschikbaar voor iedere UGent-student. Dit gratis platform kwam tot stand door een unieke samenwerking tussen de GSR, het FK Gent en de VTK Gent. Dit platform zit, conform het Onderwijs- en Examenreglement, achter een UGent-login. Je vindt het platform op studium.gent. Leef je uit! ;)

Recent nieuws

Eerste Algemene Vergadering - 2 oktober 2023

18 September 2023

StuReC zoekt geëngageerde studenten voor het bestuur!

04 April 2023

Infomoment (27/3): StuReC zkt. geëngageerde studenten