Studentenvertegenwoordigers Gezocht!

het DB van StuReC 16 September 2019

Beste medestudenten

Om onze faculteit in goede banen te leiden bestaan er tal van commissies en raden. In die raden en commissies worden ook studenten vertegenwoordigd. Voor het academiejaar 2019-2020 zijn wij op zoek naar studenten die zin hebben om mee te werken aan het beleid van onze faculteit door in een raad/commissie te zetelen. Sommige commissies komen slechts enkele keren per jaar samen, andere komen maandelijks samen. Het is ook mogelijk om voor meerdere mandaten te kandideren.

Voor de facultaire raden en commissies zijn wij op zoek naar:

Voor de opleiding Criminologie zijn we op zoek naar:

Voor de opleiding Rechten zijn we op zoek naar:

Voel je je geroepen om je te laten horen en de belangen van studenten te behartigen? Zin om je stempel te kunnen drukken op het facultair beleid, waardevolle ervaring op te doen en je vergadertechnieken aan te scherpen? Stuur dan zeker een mailtje met een korte motivatie (met vermelding van studiejaar, richting, studentennummer, UGent-mailadres en de mandaten waarvoor je kandideert) tegen ten laatste zondag 29 september 2019 naar volgende e-mailadressen:

Aarzel niet om ons te vragen om meer informatie over een mandaat. Een beknopte beschrijving is tevens te vinden op onze minervapagina, facebookpagina (binnenkort) en de StuReC website onder FAQ.

Alvast veel succes in het nieuwe academiejaar!

Frederik en Yonathan, Studentenvertegenwoordigers Faculteit Recht en Criminologie.