Oproep voor vrijwilligers studieplekken

het DB van StuReC 09 November 2022

Dit academiejaar werken studentenvertegenwoordigers vanuit de Gentse Studentenraad actief aan de clustering van de studieplekken in gebouwen waar de verwarming langer kan blijven draaien. Daarvoor zijn we dringend op zoek naar enkele vrijwilligers.

Als vrijwilliger ben je aanwezig op een door jou gekozen studieruimte, houd je een oogje in het zeil, ben je een aanspreekpunt voor studenten die met vragen zitten en zorg je ervoor dat de studenten de ruimte tijdig en proper verlaten.

Het gaat concreet om Campus Ardoyen, Blandijn, Boekentoren (lokalen Rozier), Coupure, Dunant, UFO (onder voorbehoud), Sterre en Therminal (optioneel).

Wat krijg je in de plaats?

Heb je interesse? Vul dan je contactgegevens en gebouw naar keuze in via de volgende link: https://forms.gle/GTcVTzNhrQ2UdFsD6.

Als je twijfelt over de studieplekkenwerking, en meer informatie wilt, dan kan je altijd Debby - de Coördinator - contacteren via studieplekken@gentsestudentenraad.be. Ook ons kan je erover contacteren via sturec@ugent.be.