Enquête Lesopnames

het DB van StuReC 10 December 2018

Beste Studenten,

Lesopnames, het blijft een hot topic aan onze universiteit. En jullie weten hoe dat gaat met hot topics, die vragen om de mening van de studenten. Hoog tijd dus om die mening eens neer te pennen!

Hoe gebruiken studenten lesopnames? Welke lessen moeten er zeker opgenomen worden? Hoe groot is de vraag naar een eventuele uitbreiding van het systeem? Welke auditoria of opleidingen hebben prioriteit?

De peiling wordt uitgevoerd door de Gentse StudentenRaad over de hele Universiteit Gent in samenspraak met StuReC, verwacht dus maar dat het bestuur van de Universiteit jullie wensen te horen krijgt. Hebben we al vermeld dat je, naast invloed op het beleid van de UGent, ook nog eens prijzen kan winnen?

Willen jullie rechtstreeks jullie stem laten horen, ga dan snel naar gentsestudentenraad.be/enquetelesopnames. Al meer dan 5000 studenten gaven hun mening, ben jij de volgende?

Het bestuur van StuReC