Derde AV StuReC

het DB van StuReC 28 February 2019

Beste Studenten, opnieuw zijn jullie allen van harte uitgenodigd op de derde Algemene Vergadering van de Studentenraad Rechten en Criminologie, op dinsdag 5 maart om 18.00u, hoogstwaarschijnlijk in de Paddenhoek. (dit bericht wordt geüpdatet eens het precieze lokaal bekend is)

Voor de derde maal kunnen jullie samen met ons brainstormen over het reilen en zeilen van onze faculteit. Wat is er mis mee volgens jullie, wat kan beter? Op de agenda staan onder andere: - Mentaal Welzijn - Lesopnames - Actief leren - Studentenparticipatie - En al hetgeen jullie er op nog op willen ;)

Meer informatie kunnen jullie vinden op deze website of op onze facebookpagina StuReC UGent waar je je op "aanwezig" kan zetten voor het event. Als je komt, gelieve dit ook te doen aangezien er broodjes voorzien zullen worden voor de aanwezigen. Bij vragen kunnen jullie steeds het Dagelijks bestuur of je dichtst bijzijnde studentenvertegenwoordiger contacteren.

Het bestuur van StuReC hoopt jullie in grote getale te mogen verwelkomen.